CRIDA A LES FAMÍLIES I AMPA/AFA
PER RECLAMAR PERSONAL ESPECIALITZAT
ALS MENJADORS ESCOLARS AMB ALUMNES AMB NEE

Benvolgudes famílies,
Des de la FaPaC hem encetat una campanya per unir esforços i denunciar la falta de dotació d’especialistes en educació especials als menjadors escolars. Volem exigir al Departament d’Ensenyament el compliment de la normativa aplicable i la fi de la vulneració dels drets fonamentals de les nenes i nens amb NEE.
Per això, fem una crida a les famílies i AMPA que esteu suportant el cost del personal especialitzat en temps de menjador per tal que els alumnes amb NEE no quedin expulsats del sistema i, també a aquelles famílies que heu vist discriminades a les vostres filles i fills per aquesta circumstància específica.
Us agrairem que respongueu el FORMULARI: CAMPANYA ESCOLA INCLUSIVA, MENJADORS INCLUSIUS, entrant en l’enllaç, per tal de respondre unes breus preguntes i així poder conèixer la vostra realitat i sumar força per fer la nostra reivindicació.
Adjuntem comunicat de premsa enviat avui als mitjans de comunicació.
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.